Marka zachwycająca unikatowymi dodatkami oraz ubraniami. Wywiad z IZAcne Piękno.

IZAcne Piękno to przestrzeń – sklep internetowy oraz showroom – którą wypełniają unikatowe ubrania oraz dodatki szyte w Polsce. To trzy kolekcje:

1. RZECZ WTÓRNA produkty uszyte z materiałów z odzysku. Zero wastowe torebki wykonane z używanych, skórzanych kurtek oraz ubrania uszyte z wykorzystaniem bawarskiej odzieży.

2. RZECZ PIĘKNA niezwykle kobiece ubrania, wyprodukowane w niewielkiej, limitowanej ilości z najwyższej jakości materiałów i tkanin.

3. RZECZ JASNAubrania ręcznie malowane przez lokalne artystki.

Za pomysłem i realizacją brandu stoi Iza Pilarz, która postanowiła przekuć swoją pasję w projekt sprzedażowy.

Iza Pilarz – założycielka marki IZAcne piękno
Facebook: https://www.facebook.com/izacnepiekno
Instagram: https://www.instagram.com/izacne_piekno/
Strona internetowa: https://izacnepiekno.com/

Twoja marka nosi nazwę „IZAcne Piękno”. Dlaczego postawiłaś na taką nazwę? Kryje się za nią jakaś historia? Opowiedz nam.

Pierwszy człon nazwy marki pochodzi od imienia jej założycielki. Izabela Pilarz w swoim życiu stawia na piękno i nim się otacza – stąd drugi człon. Otaczają ją w przeważającej mierze piękne kobiety, ale oczywiście nie tylko zewnętrznie. To głównie pielęgniarki, które swoje piękno okazują poprzez opiekę nad potrzebującymi.

Jaka jest specjalizacja Twojej marki? Co znajdziemy w Twojej ofercie?

Specjalizacją marki są torebki zero waste. Nasze akcesoria szyte są metodą upcyclingu, czyli z materiałów pochodzących z drugiej ręki. To najczęściej skórzane kurtki z second handów, którym dajemy zupełnie nowe życie.

Oferujemy również odzież damską. Część kolekcji to również upcyclingowe ubrania, które szyjemy z oryginalnej odzieży bawarskiej. Mamy w ofercie także koszule ręcznie malowane przez lokalne artystki.

Chyba widać już trend? Stawiamy na ekologię i lokalne artystki.

Co się przyczyniło do stworzenia własnej marki? Dlaczego akurat taka dziedzina? 

Chęć stworzenia czegoś nowego, nietypowego. Iza miała dość kupowania w sieciówkach i wyglądania, jak każdy. Chciała się wyróżnić i początkowo z miłości do mody, zaczęła projektować oraz zlecać szycie lokalnym krawcowym. Po czasie, gdy koleżanki zaczęły doceniać nietypowe stylizacje, zaczęła szyć również dla nich. Obecnie oferujemy pojedyncze sztuki odzieży i torebek – właśnie po to, by każda kobieta była wyjątkowa – bo przecież jest!

Ale IZAcne Piękno to nie tylko sklep. To przestrzeń dla kobiet. Organizujemy różne wydarzenia dla lokalnej społeczności, np. spotkanie z okazji Dnia Kobiet, czy Dnia Matki, kiedy to spotykamy się w kręgu Pięknych Kobiet i rozmawiamy o codzienności, a także marzeniach.

Czy masz jakieś motto, którym posługujesz się podczas prowadzenia marki? Jeśli tak to jakie i dlaczego takie?

Wszystkie kobiety są piękne i mogą się pięknie ubierać. Po prostu ta myśl prowadzi Izabelę przez życie.

Zdradź nam swój bestseller.  Co jest w nim takiego wyjątkowego, że mianujesz go bestsellerem?

Naszym bestsellerem są torebki upcyclingowe. One są po prostu wyjątkowe! Każda z nich niesie swoją przeszłość, ponieważ uszyte są z materiałów pochodzących z drugiej ręki. To rzecz, która może mieć nowe życie.

Czym wyróżniają się Twoje produkty na tle konkurencji?

To unikatowe, pojedyncze projekty. Nie ma dwóch takich samych produktów, są wyjątkowe.

Jakie zastosowanie w życiu codziennym mają Twoje produkty?

Nasza odzież i torebki przede wszystkim mają się wyróżniać. A właściwie kobieta je nosząca ma się wyróżniać z tłumu.

Z jakich surowców tworzysz swoje produkty?

Z naturalnych materiałów i tkanin, np. ze skóry naturalnej, z lnu, bawełny.

W jakim kierunku chcesz rozwijać swoją markę? Jakie masz plany na przyszłość?

Chcemy, żeby rozwój marki przebiegał dwutorowo. Po pierwsze chcemy, aby nasze kolekcje mogły pasować na każdą okazję, żeby kobieta, która pragnie się wyróżnić, znalazła u nas coś na co dzień, do pracy i na eleganckie wyjścia. Po drugie pragniemy stworzyć przyjazną przestrzeń dla kobiet, gdzie będą mogły się odprężyć i znaleźć przyjaciółki.

Do kogo są dedykowane twoje produkty? Dlaczego taka grupa odbiorców?

Do kobiet czynnych zawodowo, zagonionych, które chciałyby coś zmienić dla siebie, wyróżnić się. Dla kobiet, które chcą czuć się pięknie i wyjątkowo.

Powiedz nam, co jest dla Ciebie najważniejsze w rozwijaniu własnej marki, aby funkcjonowała na najwyższym poziomie?

 Dotarcie do coraz szerszego grona aktywnych kobiet.

Skąd czerpiesz inspiracje twórcze w rozwijaniu własnej marki?

Z każdego źródła – nawet oglądając film Izabela zwraca uwagę na nowe kroje, fasony i tkaniny.

Markę „IZAcne piękno” znajdziecie na:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.