Dzisiaj chciałabym Was zapoznać z bardzo życzliwą i ciepłą osobą – Agatą Urną – Karolewską. Marka HUG YOU należy do Pani Agaty, która dąży do tego, aby każda kobieta siebie akceptowała. W dzisiejszych czasach jest ogromny problem z samoakceptacją. Na ratunek “przylatuje” Pani Agata. Jej sklep został stworzony dla każdej z Nas. Nieważne, czy jesteś szczuplejsza, czy grubsza. W sklepie Pani Agaty znajdziecie wszystko i co najważniejsze – będziecie czuli się w tym świetnie. Wiecie dlaczego zostało użyte słowo “będziecie”? Marka HUG YOU ma w swojej ofercie coś dla Panów. Pani Agata mówi o swojej marce: “HUG YOU jest synonimem samoakceptacji niezależnej od rozmiaru. Chcę Was moimi ubraniami otulić, przekazać wiarę w siebie. Chcę, żebyście poczuli się w nich wygodnie i ładnie, byście czuli się piękni dla siebie samych.”
Sklep internetowy: https://hugyou.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/HugYou-101711435370643
Instagram: https://www.instagram.com/hugyou.eu/
Nie ma potrzeby, aby zastanawiać się, czy warto przeczytać ten artykuł. Pani Agata otula Nas takim ciepłem i wkłada tak ogromne serce w swoją markę, że ja mogę tylko jedno powiedzieć. Zapraszam Was do zapoznania się z kilkoma wypowiedziami, odnoszącymi się do tej marki.
Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem własnej marki? Co się do tego przyczyniło?
Moja przygoda rozpoczęła się 3 lipca 2021 roku. Mam duże doświadczenie w biznesie, pracuję w korporacji na menadżerskim stanowisku i chciałam zacząć budować coś swojego. W związku z tym, że od lat nie mogę kupić na siebie fajnych ciuchów, padło na odzież w większych rozmiarach. Docelowo stwierdziłam, że chcę ubierać kobiety i mężczyzn we wszystkich rozmiarach, a hasłem przewodnim marki stała się różnorodność.
Skąd pomysł na nazwę oraz markę?
Uwielbiam ludzi. Szanuję różnorodność pod względem poglądów i wyglądu. Uważam, że ludzi trzeba traktować tak, jak samemu chciałoby się być traktowanym. Nazwa nie mogłaby być inna. Chciałam osoby, które zaufają temu, co robię przytulić, otulić swoimi ciuchami.
Czy masz jakieś hasło/motto swojej firmy – jeśli tak to jakie i dlaczego takie?
Różnorodność jest piękna. Dlaczego? Ponieważ każdy z nas jest na swój sposób wyjątkowy i chciałabym ludzi edukować o tym, że często coś, co sami postrzegamy jako swój mankament albo wadę – może być naszym atutem.
Jaka jest specjalizacja Twojej marki? Jakie produkty znajdziemy w Twojej ofercie?
Odzież casual damską i męską od rozmiaru S do XXL.
Do kogo są dedykowane Twoje produkty?
Do wszystkich ludzi, niezależnie od rozmiaru. Dla tych, którzy lubią wygodną odzież w bardzo dobrej jakości oraz przystępnej cenie. Dla ludzi, którzy ceni polską produkcję, etyczną współpracę z wykonawcami na każdym etapie produkcji i którzy docenią budowanie marki bez wielkich kampanii reklamowych.
Z jakich surowców tworzysz swoje produkty?
Dzianina polskiej produkcji w farbowanych pod indywidualne zamówienie kolorach, ramii, hiszpańskiej i holenderskiej wiskozy.
Jaki jest Twój ulubiony produkt i dlaczego?
Sukienka Marysia – każda kobieta powinna mieć ten model sukienki w swojej szafie. Idealnie kamufluje, jest ponadprzeciętnie wygodna, a miękki Jersey, z którego jest uszyta – “przytula” nasze ciało.
A jaki jest Twój bestseller? Pokrywa się z Twoim ulubieńcem?
Moim bestsellerem jest sukienka Marta. Otóż, nie pokrywa się z moim ulubieńcem.
Jakie masz plany na przyszłość?
Chcę tworzyć markę, która będzie przystępna cenowo, ale dobra jakościowo. Produkty będą prezentowane na mnie i moich przyjaciołach, a nie na modelkach. Wszystko bez photoshopa i w zgodzie z hasłem “Różnorodność jest piękna”. W przyszłości chciałabym wspierać kobiety w samoakceptacji i budowaniu poczucia własnej wartości. Uważam, że lubienie samego siebie, albo przynajmniej samoakceptacja są podstawą do bycia szczęśliwym. Chcę zbudować markę, w której kobiety tak właśnie będą się czuły.
Inne miejsca w sieci, gdzie znajdziemy Twoją markę.
Już wkrótce będę mogła o tym poinformować.
Myślę, że Pani Agacie udało się otulić każdego z Nas. Garstka tajemnicy odnośnie innego miejsca w sieci, gdzie znajdziemy tę cudowną markę i od razu jesteśmy ciekawi, co tu się kroi. Pani Agata daje Nam ciepło, więc może odwdzięczymy się tym samym, wchodząc na sklep internetowy Pani Agaty? Co Wy na to?