Projektowanie ubioru, czyli wywiad z marką Anna Maria Gang

Nazywam się Anna Maria Gang. Studiowałam projektowanie ubioru w Krakowskich Szkołach Artystycznych. Moja marka to moda przelana z mojej głębi i zakątków osobowości, a także z moich inspiracji, dedykowana kobietom o mocnym charakterze twardo stąpającym po ziemi.

Anna Maria Gang
Anna Maria Gang

Twoja marka nosi nazwę “Anna Maria Gang”. Dlaczego postawiłaś na taką nazwę? Kryje się za nią jakaś historia? Opowiedz nam.

Niestety nie kryje się za nią żadna niezwykła historia, ale wymyśliłam tę nazwę długo przed studiami. Okazała się świetną nazwą na markę.

Jaka jest specjalizacja Twojej marki? Co znajdziemy w Twojej ofercie?

Specjalizacją mojej marki jest artystyczne projektowanie, kreatywność oraz niebanalność. Szyję również rzeczy codziennego użytku.

Co się przyczyniło do stworzenia własnej marki? Dlaczego akurat taka dziedzina?

Zawsze lubiłam oraz interesowałam się modą, ale nigdy nie myślałam poważnie o projektowaniu. Aż do 2017 roku, gdy zaczęłam studiować w Krakowskich Szkołach Artystycznych.

Czy masz jakieś motto, którym posługujesz się podczas prowadzenia marki? Jeśli tak to jakie i dlaczego takie?

”Projektować z duszą”, aby móc w każdym projekcie przekazać kawałek siebie.

Zdradź nam swój bestseller. Co jest w nim takiego wyjątkowego, że mianujesz go bestsellerem?

Bez wątpienia moje futro, ponieważ zyskało największe zainteresowanie oraz było pierwszym projektem, który wykonałam.

Jakie zastosowanie w życiu codziennym mają Twoje produkty?

Pod pewnym względem ekologiczne, ponieważ są wykonane również z materiałów odzyskanych, a nie tylko kupionych.

Czym wyróżniają się Twoje produkty na tle konkurencji?

Myślę, że specyfikacja moich projektów wyróżnia się moim stylem. Każdy projekt powstaje w całości przeze mnie od początkowego szkicu po gotowy projekt.

Z jakich surowców tworzysz swoje produkty?

Dotąd z bawełny, tweedu, wełny i jeansu przetworzonego. Obecnie kolekcja, którą szyję powstaje z materiałów sprowadzanych z zagranicy bardzo wysokiej jakości, m.in. aksamit, skóra, zamsz, haftowany tiul.

W jakim kierunku chcesz rozwijać swoją markę? Jakie masz plany na przyszłość?

Na pewno w stronę rozwoju marki na większą skalę oraz dotarcia do większej liczby odbiorców. W przyszłości otworzyć swój butik.

Do kogo są dedykowane twoje produkty? Dlaczego taka grupa odbiorców?

Moja moda jest dedykowana każdej kobiecie, która ceni sobie unikatowość.

Powiedz nam, co jest dla Ciebie najważniejsze w rozwijaniu własnej marki, aby funkcjonowała na najwyższym poziomie?

Najważniejsza jest wytrwałość oraz pasja w tym co się robi oraz niezniechęcanie się, gdy coś od razu nie wychodzi, tak jak sobie tego życzymy.

Skąd czerpiesz inspiracje twórcze w rozwijaniu własnej marki?

Inspiracje czerpię z wszystkiego dookoła. Ze stylu życia ludzi, z ulicy, internetu, magazynów, obyczajów, kultur i wielu innych rzeczy.

Czy jesteś w 100% dumna z tego, co osiągnęłaś? Miałaś jakieś trudności w dojściu do miejsca, w którym teraz się znajdujesz? Opowiedz nam o tym.

Nie z każdego poprzedniego projektu jestem zadowolona na 100%, bo zawsze można coś poprawić. Było wiele trudności, np. pogodzenia pracy ze szkołą. Jestem dumna, że udało mi się wytrwać, a najlepsze dopiero przede mną..

Markę Anna Maria Gang możecie śledzić na:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *