Spełnij dziecięce marzenie o poduszce z marką Poduszkowa Fabryka!

Cześć! Mam na imię Ola i od 2019 roku prowadzę własną firmę. Na przestrzeni ostatnich 3 lat stworzyłam własną markę pod nazwą Poduszkowa Fabryka, a także otworzyłam sklep internetowy. Systematycznie rozwijam własną firmę i wprowadzam do oferty nowe produkty, które sama projektuję i szyję. Moje poduszki i inne akcesoria szyję z wysokiej jakości materiałów. Jestem otwarta na propozycje klientów, dlatego często tworzę artykuły na indywidualne zamówienie. Jestem osobą kreatywną i pełną pomysłów, które wykorzystuję w życiu codziennym i pracy. Lubię stawiać sobie nowe cele i dążyć do ich osiągnięcia.

Strona internetowa: https://www.poduszkowafabryka.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/poduszkowafabryka

Instagram: https://www.Instagram.com/poduszkowafabryka

Aleksandra Wojciechowska – Założycielka marki “Poduszkowa Fabryka”.

Twoja marka nosi nazwę “Poduszkowa Fabryka”. Dlaczego postawiłaś na taką nazwę? Kryje się za nią jakaś historia? Opowiedz nam.

Początkowo miałam dużo pomysłów na nazwę dla mojej firmy, ostatecznie jednak zdecydowałam się na Poduszkową Fabrykę. Większość produktów w mojej ofercie to poduszki, stąd taka nazwa. Chciałam, żeby nazwa była czytelna dla klienta i jednoznacznie sugerowała czym się zajmuję.

Jaka jest specjalizacja Twojej marki? Co znajdziemy w Twojej ofercie?

Na asortyment mojego sklepu składa się szeroka gama artykułów tekstylnych tworzonych z myślą o najmłodszych i nie tylko. Oprócz oferowanych produktów na sklepie zajmuję się również tworzeniem poduszek na indywidualne życzenie. Współpracuję również z innymi firmami i mam przyjemność szycia dla nich poduszek, które po wyhaftowaniu logo stanowią ciekawe gadżety reklamowe.

Co się przyczyniło do stworzenia własnej marki? Dlaczego akurat taka dziedzina?

Miłość do szycia wszczepiła mi moja mama. Już w dzieciństwie tworzyłam swoje pierwsze projekty i szyłam na maszynie. Mimo, że skończyłam studia na kierunku Technologii Drewna postanowiłam swoją zawodową przyszłość związać ze swoją pasją oraz z tym, co sprawia mi przyjemność. Uważam, że życie jest za krótkie, żeby poświęcać czas pracy, której się nie lubi, dlatego postanowiłam otworzyć własną firmę i każdego dnia robić to, co przynosi mi satysfakcję i daje poczucie spełnienia.

Czy masz jakieś motto, którym posługujesz się podczas prowadzenia marki? Jeśli tak to jakie i dlaczego takie?

Myślę, że określenie „Rób to, co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu” w sam raz pasuje na moje motto.

Zdradź nam swój bestseller. Co jest w nim takiego wyjątkowego, że mianujesz go bestsellerem?

Od niedawna prawdziwym bestsellerem są poduszkowe kredki, które z haftem w postaci imienia/nazwy grupy cieszą się dużym zainteresowaniem wśród placówek przedszkolnych, a dla dzieci stanowią wyjątkową pamiątkę.

Jakie zastosowanie w życiu codziennym mają Twoje produkty m.in. poduszki?

Poduszki, które szyję dekorują wiele dziecięcych pokoi. Dzięki możliwości wyhaftowania imienia, czy dedykacji moje artykuły stanowią nie tylko funkcję dekoracyjną, ale także niezapomniany i unikatowy prezent. Oprócz poduszek dekoracyjnych, w swojej ofercie posiadam również poduszki podróżne, które umilą każdą podróż.

Czym wyróżniają się Twoje produkty na tle konkurencji?

Każdy z klientów mojej Fabryki ma możliwość spersonalizowania zamówionych produktów. To usługa, która cieszy osoby pragnące podarować drugiej osobie wyjątkowy prezent. Na życzenie klientów wykonuję staranne hafty, które czynią moje produkty jedynymi w swoim rodzaju. Coraz częściej zdarza mi się realizować nietypowe zlecenia. Ostatnio miałam przyjemność stworzyć poduszkę z haftem odzwierciedlającym rysunek mojej małej 4-letniej klientki.

Z jakich surowców tworzysz swoje produkty?

Moje poduszki wykonuję z przyjaznych dla skóry materiałów z certyfikatem OEKO-TEX, który stanowi gwarancję bezpieczeństwa i najwyższej jakości. Główne materiały, których używam to przyjemny w dotyku polar Minky oraz bawełna.

W jakim kierunku chcesz rozwijać swoją markę? Jakie masz plany na przyszłość?

W głowie mam pełno pomysłów, nie tylko na nowe poduszki, ale także na inne produkty przeznaczone dla najmłodszych. W najbliższym czasie chcę wprowadzić do oferty m.in. personalizowane szlafroki.

Do kogo są dedykowane twoje produkty? Dlaczego taka grupa odbiorców?

W większości moje produkty dedykowane są dla dzieci, co nie znaczy, że dorośli nie znajdą tutaj czegoś dla siebie. W ofercie mam również produkty okolicznościowe, np. na Walentynki czy Święta Bożego Narodzenia.

Powiedz nam, co jest dla Ciebie najważniejsze w rozwijaniu własnej marki, aby funkcjonowała na najwyższym poziomie?

W rozwijaniu Poduszkowej Fabryki najważniejsze jest dla mnie zadowolenie kupującego z otrzymanego produktu. Każde zlecenie to dla mnie ogromna satysfakcja i duma z zaufania, jakim darzą mnie klienci. Dokładam wszelkich starań, aby spełnić ich oczekiwania, nawet te najbardziej wymagające.

Skąd czerpiesz inspiracje twórcze w rozwijaniu własnej marki?

Najczęściej inspiracje twórcze przychodzą niespodziewanie. Często staram się tworzyć poduszki odzwierciedlające otaczające mnie przedmioty, a także w postaci zwierzaków. Czasami pomysły podsuwają mi klienci pytając się o możliwość wykonania poduszki w danym kształcie. Lubię wyzwania, dlatego podejmuję się realizowania takich pomysłów.

Czy jesteś w 100% dumna z tego, co osiągnęłaś? Miałaś jakieś trudności w dojściu do miejsca, w którym teraz się znajdujesz? Opowiedz nam o tym.

Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że w 100% jestem dumna z tego, co osiągnęłam. Do tej pory udało mi się zrealizować wszystkie postawione sobie cele związane z działalnością. Przede mną jeszcze dużo wyzwań i głowa pełna pomysłów na rozwój firmy, dzięki czemu nie mogę narzekać na nudę. Przy zakładaniu działalności największą trudność sprawiło mi dotarcie do docelowej grupy klientów, jednak metodą prób i błędów objęłam swój kierunek w gałęzi marketingu i reklamowaniu mojej marki.

Markę „Poduszkowa Fabryka” znajdziecie na:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *