Czy torebki mogą zmieniać życie, dodawać koloru oraz poprawiać nasz dzień?
Na to pytanie odpowiem jednoznacznie, że tak. Cześć, tutaj Magda i dzisiaj zabiorę Cię w świat pięknych torebek, które zmieniają każdy dzień tysiącom kobiet w Polsce, ale też już na całym świecie.
Torebka – rzecz, którą każda kobieta ma w swojej szafie i zakładam, że nie jedną. Dla mnie odwieczny problem, jaką kupić, nie mieszczę się, czy też nie wytrzymuje danego obciążenia. Jako, że kocham polskie marki, a Props poznałam na początku ich drogi to bacznie obserwuję ich poczynania i doceniam to ile mieszczą ich torebki. Zaryzykowałam i tak o to w szafie znalazła się nie jedna, a już kilka ich torebek. Poszłam też dalej i mam już plecak i dwie nerki. Dlaczego? Po co ich aż tyle? Ponieważ cała filozofia właścicielki marki jest bliska mojemu sercu. Jak mówi Joanna Gacek-Sroka – “Marzenia nie mają horyzontów”. Pokazuje, że możemy przełamywać bariery, łamać stereotypy. Być mamą, żoną, kucharką itd., a do tego spełniać marzenia o swojej własnej firmie. Firmie, która zamienia się w nasze dziecko.
Parę słów o marce Props
Szyjemy od maja 2018 roku. Zaczynaliśmy o workoplecaków. Aktualnie w ofercie są także nerki oraz torby. Props to nie tylko produkty, ale filozofia która stoi za marką. Marka Props chce inspirować do zmian spełniania marzeń. Wyróżnikiem są Kartki Mocy, które dołączamy do naszych produktów. Piszemy je odręcznie – do każdego produktu. Chcemy wzbudzać w ludziach pasję, marzenia.
Dlaczego marka Props jest tak wyjątkowa? Poniższe sformułowania są moje, ale również osób, które są wierne marce.
- Aktywność w mediach społecznościowych (posty, transmisje na żywo, relacje)
- Pokazywanie misji firmy w mediach społecznościowych
- Stworzenie grupy ambasadorów marki (grupa ambasadorów Propsa)
- Autentyczność w kontaktach z klientami
- Budowanie relacji
- Pokazywanie kulis swojej pracy
- Budowanie dobrego wizerunku firmy – polecenia klientów
- Współprace z innymi markami
- Dobra obsługa klientów.
Od czego zaczęła się marka Props?
Szycie rozpoczęło się od tworzenia produktów z wykorzystaniem 30-letniej maszyny mamy Joanny. Impulsem do rozpoczęcia firmy była wizja powrotu Joanny z urlopu macierzyńskiego. W ten sposób zrodził się pomysł stworzenia własnej firmy. Połączyłyśmy doświadczenie i pasję dwóch osób: mamy i Joanny.
Dlatego zapraszam Was na wyjątkowy wywiad z właścicielką marki Props. Z live dowiecie się:
– dlaczego warto mieć marzenia;
– od czego to wszystko się zaczęło;
– poznać motto Joanny;
– co jest ważne podczas prowadzenia swojej marki;
– jakie rodzaje oraz gdzie są naszywane nasze metki ma u siebie;
Tradycyjnie na koniec najważniejsze linki:
FACEBOOK – https://www.facebook.com/PROPSpl
INSTAGRAM – https://www.instagram.com/props_pl/
WWW – www.props.com.pl